The Avengers

Igår kväll göttade vi oss i grannarnas soffa och kollade på The Avengers på deras 3D-TV, vi kände oss ganska så coola där vi satt med glasögonen på. 



Jag tog med en smakbit av tårtan  som jag pinsamt nog inte tyckte var så jätte god, den blev bara "för mycket" (jag vet, måste nog boka läkartid, Är nog döende eller nåt...) men dom uppskattade den. Och det gör Timmy med. Jag måste nog ge den en ny chans idag.




Men The Avengers då, jäklar i min låda så bra en film! Satt på helspänn ungefär hela filmen och kunde knappt ta ögonen från skärmen, och inte gjorde 3D-effekten det så mycket sämre inte =) Tyvärr var vi tvugna att pausa någon gång då Flippflopp ville ut, och Grim vaknade någon gång också... gah, Grim, Nästa gång stannar du hemma! =)

Helt klart sevärd, och jag tycker IMDB var snål med sina 8,5, jag skulle gett den iaf 9,5. Det sista avdraget är för att vi var tvugna att pausa. JA!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0