Bokhyllan monterad - Check!


Åh, jag ser att jag måste köpa lite mera böcker, vad synd. Hehe. Faktikst så råkar jag ha en ganska så lång lista med böcker jag vill ha, så det blir nog inga problem där inte. Jag måste möblera om lite så det kommer böcker i mitten också, en liten missberäkning av mej där... jag måste även fixa ett ställ åt mina fina Paint som ska stå galopperande någonstans också. 

Galopp, galopp


Timmy gick just förbi mej med lite kvällsfika och just när han satt sej i soffan när jag honom säga något i stil med "Jamen just ja...", haha! Våran soffa står nämligen vinklad mot en väldigt kal vägg för tillfället då vi flyttade över TVn till lägenheten ikväll. Den skulle monteras upp med väggfäste så vi beslutade attt vi inte behövde titta på någon TV ikväll. Tydligen ett dåligt beslut =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0