Flyttfeber

Blä, vad jag önskar att någon bara kunde komma och göra klar våran lägenhet så vi kan börja flytta in! Eller nej, när jag tänker efter så önskar jag att någon kunde bära in alla sakerna också. Och ställa allt på plats. Och tvätta. Och städa.


Jag började gera lite lister nu i eftermiddag och hann tilll och med börja spika fast några innan jag och spikarna blev ärkefiender och Timmy fick ta över efter middagen... jävla hammare som inte slår där man vill! Nu är Timmy i alla fall där och gör klart. Så gott som klart i alla fall, vi kommer att behöva mera lister... plus att vi måste ordna nya handtag till övervåningen, vi tog fel idag, gaaah. 
 
 
Här är jag när jag slipade trapp. Sjukt nöjd jag ser ut
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0