Golv-helvete

ÅÅÅh, pappa och Timmy har hållit på med vardagsrumsgolvet hela dagen och det bara jävlas. Man kan säga som så att det är inte det mest optimala golvet som ligger där under... det sviktar så mycket på vissa ställen att om man bara skulle ha papp-grejen som vi fick med så skulle ny-golvet brytas sönder i ett naffs. Typ. Timmy provade att lägga flera lager papp så det skulle jämas ut, gick inte så bra. Nu verkar dom dock ha kommit på en lösning, hoppas det funkar så vi får golvet klart i helgen =)

Jag har i alla fall städat klart hela vöervåningen idag och satt upp mörkläggningsgardiner och "vanliga" gardiner så det är klart för inflyttning! (jag och grannen har en överenskommelse - jag hjälper dom att städa ur deras gamla (vår nya) lägenhet om dom hjälper oss med utflyttningsstädningen av våran)

 
Jamenjustja, jag har ju faktikst tjänat in några vuxenpoäng och sytt två gardiner idag också! Jag hittade superfina hissgardiner på Åhlens för någon dag sedan, men när jag fick se prislappen (drygt 400:-/styck (behöver två)) så blev  dom inte lika fina längre.... som tur var hittade jag nästan precis samma typ och köpte det istället för ynka 150:- och sydde egna lite enklare. 
 
Rakt som spiken blev det, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0