Det är sommar än, va?

Jo, mitt mål för i sommar var ju som sagt att springa 1 mil under 60 minuter och idag klarade jag det! För det är sommar än va?? Jo, det tycker jag, så länge man kan gå i linne eller t-tröja på dagen. Så det så!
Wihooooo!

Det bästa av allt var att jag inte var helt slut efter. Vist, det var ju jobbigt men det var inte så att jag stupade i "mål". Jag kanske är en sån som vilar sej i form, för det går sååå mycket lättare att springa om jag väntar 2 eller tre dagar mellan varven. 




Belöning är viktigt
 

Nu, mooooot delmål 2 - under 55 minuter!
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Heja dig Moa!! Det vill jag också klara, kanske får bli 2015 stora mål mohahha

2013-08-27 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0