Gammlia Julmarknad

Brrrrrrr, när blev det så kallt? För typ en vecka sedan fanns det inte en snöflinga på backen...

Vi begav oss i alla fall till Gammlia och marknaden idag efter Grim sovit och var där i kanske max två timmar, brrrrrr, innan jag ringde och beställde Pizza att ta med på vägen hem. Ersmark i Skellefteå har nog förmodligen 3 pizzor som står och kallnar någonstans för jag råkade vist ringa dit och beställa istället för Ersmark/Umeå. Ooopsi, vet inte hur det gick till riktigt...

Men Gammlia då. Det var helt okej och vi kom bla hem med en stor förpackning "JÄGAR-BIT" som Timmy promt skulle ha, (och efter att ha provsmakat var jag inte alls värst svårövertalad) och ett halvt kilo karra =)
Tack vare den mycket välgrusade vägen runt så jämförde Timmy Grim i pulkan med att dra en säck potatis, men vad vet jag? Jag skjutsade ju bara lillan i vagnen?


Bilder av hög kvalitet, som vanligt
 
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0