Jo, jag tackar!

Jo just det, jag har ju glömt att berätta om en liten händelse som inträffade igår. Jag fick nämligen typ mit bästa uppvaknande ever tack vare min käre dotter ♥

Eftersom jag fortfarande är dyngförkyld och orkeslös så la jag mej i soffan och tog en liten tupplur medans mina små gjorde desamma (Flip låg och sussade han också, så det var väldigt tyst och stilla hemma hos oss)
Ungefär vid 13.30 någon gång blir jag väckt av lillan som stryker mej på kinden, varpå hon säger "Vakna mamma, nu äre fika! Luna har bullar i ugnen!"

Just dom sista orden var precis vad som behövdes för att glömma bort min förkylning och orkeslöshet några sekunder och istället rusa iväg mot köket i ilfart (vad har ongen nu gjort?). Väl där ser jag att hon har tagir fram 5 bullar från frysen, lagt dom i den dära platsgrejen i micron och startat micron ♥ Det bästa av allt var att bullarna var alldeles lagom varma när jag tog ut dom, så det enda jag behövde göra var att servera lite mjölk,haha. Lämpligt fredags mellis! 


Kommentarer
Postat av: Linn

Sötongen din. :)

2013-02-09 @ 21:32:55
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh vilken söt liten flicka!

Svar: hon är helt underbar =)
Moa Bergström

2013-02-13 @ 08:08:13
URL: http://nattstad.se/zahraas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0