Hej, hej. Hemskt så mycket hej.

 
Men God Morgon! Eller ja, morgon och morgon är det väl inte, snarare middag med tanke på att vi klev upp strax efter 6 i morse, uj uj. Jag kommer att välkomna tonårsperioden inkl sovmorgonar med öppna armar...-gäsp-. 
 
 
Minstingen i familjen var inte alls sugen på att sova igår kväll. Han däckade (trodde jag, hah!) vid 19 efter välling men stod upp och pratade 10 minuter efteråt. Somnade om igen när jag tog upp honom och sov kanske en timma innan han ställde sej upp igen, och så höll han på till närmare 12 (sovperioden varierade mellan typ 10 minuter till 1 h). Jag vet att det är tänder inblandat i hans oroliga sömn, ändå kan man inte låta bli att tänka "Sov unga, sooooooov!!!" =)
 
 
Snart kommer Timmys syster hit med hennes unghop, hehe, å Timmy själv skulle vist lifta hem med henne? Han måste ha en otrolig hemlängtan när han inte vill vänta på att han själv kan köra. Jag klandrar honom inte, helt opartisk kan jag säga att vi ju har dom finaste barnen ♥ Frågan är bara hur han har tänkt få hem bilen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0