Kli klok, läs en bok

Nu har jag läst ännu ett kapitel ur "Med sikte på 10:an" som jag fick av lillasyster i julklapp, och jag suger åt mej allt vad jag bara kan medans jag läser! Det är tur att den är min, för jag kommer med all säkerhet att vilja bläddra tillbaka både en och två (hundra) gånger medans vi tränar =) 



På tal om något annat så har jag fastnat helt i en tavelbeställning jag håller på med åt en vän, jag kan bara inte bestämma mej hur jag ska göra!!! Om jag bestämmer mej för att göra som jag hade tänkt från början blir det omöjlig att ändra på om det blir fel, men å andra sidan vet jag inte hur jag ska göra annars? Så ja, den stackaren står i gästrummet, helt oklar och olyckig... jag måste ta mej i kragen snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0