TIsdag

Jag har det ganska lungt och skönt nu må ja säga. Flip ligger och sussar vid dörren och resten av våran familj ♥ duschar/badar. Timmy spelar munspel och båda barnen tjoar av skratt, haha, jag måste nog gå och tjuvkika lite. 

Ikväll drar jag på gymet igen, men det blir ganska lungt. Igår blev det 30 minuter på crosstrainern, 5 min rodd och 60 situps så kanske en powerwalk skulle sitta fint? Jag får se helt enkelt...
Jag såg en annons där som typ en PT hade satt upp, man kunde väga sej på en sån där konstig våg som visar kroppsfett, muskler och sånt i procent och se vilken träningsmetod som skulle passa "för just dej". Helt gratis var det också! Ja, första gången i alla fall, men vem har sagt att man måste fortsätta? Heheeee. Kanske ska maila honom, haha. 

Mina fina♥

Kommentarer
Postat av: Mli

De jäkliga är att jag inte tog någon förebild :S Men mamma har lagt ut några ej så smickrande bilder på sin blogg så jag kan ju alltid sno en därifrån :P Klart du ska maila om vägningsgrejen, skulle ju va superintressant att veta :)

2013-01-15 @ 22:06:41
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0