Flippeliflopp träning

Jag kom alldeles nyss in med en dyngblöt Flip som vist tyckte att det var en alldeles ypperligt bra idé att svalka sej i fontänen efter träningen, hehe, så trött var han! ;) 

Nejmen vi har ju påbörjat "Ställande under gång" lite mera seriöst nu när vi fått ganska så bra ordning på läggandet, och jag kände att jag ville separera på det ordentligt i början. 
Jaaa, "stå" stod på schemat ikväll och jag tycker det gick riktigt bra! Jag vet inte varför jag håller i och går med kastbollen då jag alltid brukar lägga den bakom så han får springa och hämta när jag klickar, men ja, det funkade detta också omän jag tror jag kommer fortsätta träningen med att jag lämnar belöningen bakom oss =)




Flippeliflopp tog som sagt saken i egna händer och svalkade sej efter träning och bus 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0