Vovveträning

Jag och Flippeliflopp är just inkomna efter 2:a träningspasset idag. Först blev det läggande under gång och apport och nu blev det linförighet, platsliggning och apport igen (denna gång med metallapporten). Eiya tog som vanligt på sej rollen som störningsmoment och strosade runt både framför och efter oss, men Flippen brydde sej då inte nämnvärt om henne ♥ Duktig voffe. 


Ser ni henne, störningsmomenten? =)


Nu när Flipflopp fått sej lite träning är det väl min tur antar jag. Mooooot gymet med språng.
Eller nåt. 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Visst är det fint med gratis störningsträning? testa ta med barnen ut nästa gång, haha :) Lova är expert på vara "störning" hon leker med Solos leksaker, springer och leker häst på agilityplan osv :)

Ska ni ut och tävla lydnad nåt snart förresten? Jag har som mål att komma ut innan sommaren är slut, men jag törs som inte anmäla mig :)

Svar: hehe joo luna brukar vara väldigt bra "störning" hon också =) hm, kanske, kanske vi kommer att tävla lydnad i slutet på sommaren om det blir. just nu vill jag bara träna och få så säkra moment som möjligt! han har väldigt mycket valp kvar i sej fortfarande, så jag väntar på "landningen" hehe =)
klart ni ska anmäla er! göre´t ba!! =)
Moa Bergström

2013-06-18 @ 12:10:00
URL: http://frokenfraken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0