God morgon

Här har vi haft morgon sedan 06.30 minsann och vi (jag) har redan hunnit vara ute med Flip på morgonpromenaden och gett småtrollen frukost. Timmy ligger och sover fortfarande eftersom han inte behöver bege sej till jobbet förns halv 8 (han är en sån där som drar på sej kläderna, sen är han klar), men imorgon är det MIN tur att tjuvsova ända till HALV NIO! Det, DET, är sovmorgon gott folk. 

I helgen kom Mli, Krister och lilla Vanessa och hälsade på och spenderade natten till söndagen då vi begav oss till Paradisbadet i Ö-vik. Jag kan nog med gott samvete säga att ALLA hade jättekul! Lillan var "energisk" från början till slut medans både Grim och Vanessa började lite försiktigare, kloka barn dedär. Både barn och vuxna åkte glatt alla rutchkanor och forsar (förutom "vattenfallet, då) och efter att ha spenderat nästan 4,5 timmar i badet så var det bara lillan som protesterade när vi skulle byta om för att åka och äta. Jag själv kände mej i alla fall ganska så nöjd. 
Grim däckade i bilstolen när vi begav oss hemmåt kring halv 6 och sov ända till 06 morgonen efter, förutom dryga halvtimmen han var vaken när vi kom hem och han fick byta om till pyjamas. Lillan lyckades hålla sej vaken tack vara "Dora" heeela långa vägen hem. Tack, Dora. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0