Mår ah lått better nao

Sitter här och käkar lite av nötblandningen jag köpte på Coop ikväll, men ska alldeles strax byta upp mej till den RIKTIGA godispåsen. Nötter känns väl liiiite för nyttigt för att vara en fredagkväll? Jag har tänkt jämna ut det lite med gurka och dipp för att inte sockerhöjderna ska stiga i taket. Inte för att jag bryr mej egentligen, tycker bara det är gött med gurk-dipp. 

Timmy är och skruvar i bilen och jag tror bestämt att jag ska sätta igång ett avsnitt av Greys. Jag tror att jag börjat bli lite smått Greys beroende, jag har snart sett klart säsong fem på alldeles för kort tid när man har 2 barn och en unghund hemma.... jag kommer att måsta bli inlagd på något slags avvänjningsklinik snart om jag fortsätter såhär. 

Bjuder på en bild från Haloween förra året. För att jag var så fin. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0