Tegelstenar och tävlingslydnad

Ikväll var jag och Flip på den näst sista tävlingslydnads-kurstillfället och det känns verkligen DÖtrist att det är slut efter nästa gång. Jag vill kursa meeeeer! Vi har lärt oss jätte mycket och jag är supernöjd med upplägget, men jag tycker det borde vara minst dubbelt så många träffar. Minst! =)
 
Jag kanske får sätta upp en liten bana här hemma någonstans och dra dit lite grannar så vi får träna på en sån tävlingslik situation som möjligt. Haha, det vore ju nåt!
Ja, vi skulle i alla fall välja ut 2 moment ur klass 1 som vi skulle göra så likt en tävlingssituation som möjligt nästa gång, och jag troooor att det blir fotgående och tandvisning eller apportering. Det är dom monenten vi har som mest färdiga. I varken läggande eller ställande under gång har jag ens börjat gå framlänges, såååatte.... Iof skulle vi kunna ta hopp över hinder också. Oj, helt plötsligt blev möjigheterna alldeles för många =)
 
 
När jag kom hem från kursen (genomfrusen, brrrrrrr, täckbyxor kanske??) så blev det raka spåret till Anette och fortsätta med tapetseringen. Så mycket som vi tapetserat den senaste tiden kan vi lätt börja kalla oss för proffs, och efter ikväll kan vi kalla oss för murare också ;)
 
 
Nej, det kommer bli en lång dag imorron. Bäst å sova. Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0