Dagens skörd

 
Medans jag kollade igenom 1,5 avsnitt av Games of thrones passade jag på att borsta igenom Fliip lite grann. Nu är det borstning varje dag framöver som gäller, den där ullen ska BORT!! 

Efter i helgen när jag var och kollade på Rally-tävlingarna blev jag så otroigt sugen på att tävla jag med att jag betalade in tävlingslicensen igår kväll och anmälde oss till våra första tävlingar idag, wiie! Det blir en 2-dagars utanför Sundsvall i slutet på månaden. DEN HÄR MÅNADEN! Kanske dags att börja träna lite på allvar? =)

Jag gullade lite med Timmy idag så han skulle skriva ut alla skyltarna från Nybörjarklassen så nu har jag dom i alla fall, ett plus skulle ju vara om man viste vad alla betydde också, haha! Nåja, det kan ju inte gå värre än att vi skämmer ut oss fullständigt =) (tur det är ganska långt hemifrån)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0