Finbesök

Idag har vi haft besök av min kusin, hans sambo Charloth och deras lilla Tili. Lilla prins Grim blev genast så förälskad att han gärna skulle vilja krama omkull henne lite grann. Bara liiite =)

 

Alla voffsingar hade Charloth med sej också, så det blev endel Rallylydnads-träning i värmen. Dom var ganska loj båda två, men det förstår jag faktikst. Att träna mitt på dagen en kokhet dag är väl inte precis att rekommendera... vi satte iaf upp en liten bana som vi körde runt några gånger, och det gick väl sådär. Men ja, nu har vi i alla fall provat en hel bana, känns som att det var på tiden eftersom tävlingen är nästa helg, haha. Ja, jag har som sagt inga som helst förväntningar på nästa helg, utan åker mer för att det är bra träning till tävlingar framöver =) 

(Plus att jag ska på Hööks och köpa en regnoverall till Flip. Han kommer att bli tok-fit! Har även härt att IKEA ska finnas i Sundsvall ;))


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0