Vars ä snön??

Igår kväll slog jag in årets första julklappar, och fastän snön lyser med sin frånvaro var det nästan att man fick liiite julkänsla iaf =) Grim ska bla få ett Pippihus och Hoppetossaskepp med tillbehör som jag fyndade på köp/sälj sidan på Facebook och Luna ska få ett VSmile TV-spel =) Hoppetossa behöver lite kärlek och omsorg, särskilt seglen som var lagade med eltejp (???) men annars var allt i mycket bra skick tycker jag. 


 
 
Alla julklappar är inte inhandlade ännu, men jag har listan i huvudet i alla fall FÖRUTOM till Timmy.... han är en klurig sak. "Jag behöver inget" säger han, men vem försöker han lura egentligen?? Alla behöver något. Jag behöver till exempel en IPhone 5S.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0