Inte OK!

Pappan i hushållet har varit ute på galej i helgen, så självklart passade vi på att vakna redan 05.52 i morse för att hinna med så mycket som möjligt! Ve och skam, man kan ju inte sova bort en söndag. Om jag fick välja skulle jag nog vilja det, eller halva söndagen iaf, men nu är det ju inte jag som bestämmer ;) 

Jaja, sova kan man göra sen. Efter frukost begav vi oss ut på morgonprommis med Flippeliflopp så han fick kuta av sej lite på åkrarna, verkade uppskattat 

Swosch swosch


När vi kom tillbaka började lillan köra bort löv från uppfarten. Hon gjorde ett utomordentligt bra jobb. 
 
 
Sen åkte vi och hämtade den dära partynissen från Emil och Sandra eftersom jag och Flip skulle iväg på kurs. 
Det var "Hundens dag" på Ön och asmycket folk/hundar så Flip hade lite problem med fokusen vissa stunder men över lag gick det väl... sådär. Inte värst nöjd. Jag var lite passiv kan jag tycka såhär i efterhand, men jag vet vad vi ska träna/tänka på tills nästa gång iaf. SKÄRPNING MOA!! 

Efter kursen åkte vi in till stan för lite stadsträning istället. Flip värvade fler beundrare och skötte sej riktigt bra. Vi gick en sväng efter stranspromenaden också så han fick simma lite. Det var uppskattat det också

 
 

Kommentarer
Postat av: j.

Haha! Så roligt de ser ut!

2013-10-15 @ 09:43:46
URL: http://spetsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0