Hår-status

Okej, håret altså. 

Håret. 

Håret, håret. 

Efter ytterligare en avfärgning såg det ut såhär:


Inte heller riktigt dit jag ville komma, men både jag och Timmy var överens om att jag nu skulle kunna färga till "mellanblond", vilket är ungefär min riktiga hårfärg. Jag hade blivit varnad innan av min syster Ida att håret skulle kunna typ ta åt sej mera färg nu och lättare bli mörkare (ja, nånting sånt babblade hon om), och mycket riktigt...
 
Efter 2 avfärgningar, en "vanlig" hårfärg och typ 350 spänn fattigare så har jag nu en färg som är aningen ljusare än den jag hade innan, och aningen rödare. 

 

Ida, hjälp? 

Nåja, nu anländer folket som ska vistas här ikväll det vankas GRILLKVÄLL (gott, gotti gottgott) så jag kan ju passa på att visa min nya klänning och glömma min hårfärg:

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0