Ho-hooo

Åh Gudrun Schyman, vad tiden går fort när man har roligt! Jag har hunnit sy två par byxor och tre mössor ikväll, pjuuh. Jag behöver sträcka på benen och blinka ögonen lite känner jag... 

Jag är lite ledsen i ögat för att jag inte hittade den turkosa tråden jag köpte idag för att sy lillans byxor (ligger förmodligen i jobbilen...) så det fick bli till Ellie och Arvid istället! (seriöst, om inte "Min moster Moa är bäst i hela stora, vida universum" blir deras första mening blir jag besviken. Mycket besviken.)


Jag har freestylat mönstrerna som ni kanske ser så det ska bli spännande att se om dom passar. Annars får väl någon annan lycklig onge dom.



Den lilla, lilla, lilla mössan ska Emil och Sandras lilla bebbe få, har jag tänkt. Om dom vill ha den =) 

Nästa gång kanske jag syr i något annat tyg också. Maybe baby. 
Nu - Sova
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi vill ha den, gud vad fina grejor du gjort:)

2014-08-31 @ 16:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0