just can't get enough

Idag efter middagen tog jag med mej barnen ut i blåbärsskogen. Jag hade lust att vända ungefär femtielva gånger pga tjuriga barn som tyckte att jag som är störra kunde bära dom i uppförsbacken, men tillslut var vi framme. 
I skogen altså. 

Fast först skulle vi lämna cyklarna vid vägen, och då såg det ut ungefär såhär:

Luna: Min fina, fina cykel! Hur ska jag kunna lämna min fina, fina cykel! Jag kommer att sakna den..... uuuuääääähhh
Grim: -ler finurligt-


 
När vi väl hade börjat plocka gick det nästan inte att få dom därifrån, haha. Så himla typiskt dedär. 

 
Well, well. Hem kom vi i alla fulla fall, och det blev både tigermuffins och tigerkaka med blåbär till kvällsfika.
Jo, vi bjöd grannarna också. Hur.Bra.Granne.Är.Inte.Jag.Frågetecken.

Kanske.Bäst.Utropstecken.


Det var Grim som portionerade ut blåbären, så i vissa är det ungefär 97% blåbär och i vissa ungefär 3% blåbär. Men det är ju bra, inte alla som gillar blåbär sägs det. 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: mona

He ä ba komma åt malå så styr vi upp frillsen din;) hahahha, efter en vi flaska?? Intressant ;)

Hahha asså så söta ungar du ha! Fatta du väll att cykeln kom å känna sig ensam ;) å lagom är inte aöötid bäst 😉

Svar: jodu, det är gode tur att dom är söta ibland ska du veta ;)
Moa Bergström

2014-08-15 @ 12:34:23
URL: http://periodarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0