Onsdag

Altså jag måste nog ta och köpa mej lite avmaskningsmedel. Jag känner i hela kroppen hur den där Latmasken slår sej till ro i mej.

Det skulle inte förvåna mej om den redan slagit upp tältet.
Eller om den kom med husbil, vad vet jag? Förmodligen det som är bekvämast...

Jaja, lite har jag fått gjort idag i alla fall. Till exempel har jag sett fyra avsnitt av LOST (jag vet, måste vara den enda i hela universum som inte sett ett enda avsnitt förut. Enligt Timmy är jag "fan inte normal" :)) OCH jag har klistrat ihop ett kollage till Grim som han ska ha på dagis. Det har ju bara tagit mej ett år eller så....

Tränat har vi också gjort, jag och Flip. Rallylydnad för att vara exakt, och man kan ju tycka att han borde vara lite trött, Flippelifloppen, efter 2 timmars träning, men det är ju som att önska att jag skulle vinna 5 miljoner på triss. 
Minst sagt ej så troligt.

Men roligt.







Vi avslutade med lite simning.
Det är kul det där. Att han alltid är smutsigare efter bad än innan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0