Vadan detta?

Vafalls, har det inte skrivits här på tre veckor? Det måste vi gåra något åt med detsamma. Voj voj, vilken... SKANDAL! Hur ska jag någonsin kunna bli storbloggare om jag glömmer bort att uppdatera hela tiden? 

Nu gör vi såhär, att jag bjuder på några bilder från den oskrivna tiden så fortsätter vi direkt därifrån, okej? Okej. Annars skulle jag måste skriva ett så hiimla långt inlägg, och det orkar jag rent ut sagt inte. Jag har två filmer jag tänkt titta på innan barnen ska hämtas från dagis (är sjukskriven pga sönderhostat revben (mitt jobb kändes inte optimalt när det hugger i sidan när jag står upprätt och andas)). Hör ni så produktiva mina dagar är? 
Nu kör vi:

Jag och Timmy drog iväg på Urkult ♥


Jag har blivit nerkissad av ett kryp:
 

Jag har varit ute med brudar:
 
Jag fortsätter att lära Flip nyttiga och behövliga tricks: 



Luna och Grim lever rövare med varandra och alla andra:
 

Och det kommer att komma massa andra roliga saker framöver, men det får bli då. Framöver =) 

Nåja, nu när jag har kikat in här så brukar det ju bli lättare efteråt. För så är det, ju längre tid det tar mellan inläggen, ju svårare blir det att skriva. 
För mej i alla fall. Och då borde ju allt annat vara onormalt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0