Pjuh

Idag ska jag hämta hem Timmy som varit borta sedan i onsdags, GISSA vem som ska lägga barnen ikväll?  Hehe.
Nejmen altså stor eloge till ensamstående föräldrar altså. Fattar inte hur man klarar av det... det är ju skillnad när man vet att man ska vara ensam i några dagar eller så, men när man inte har någon som kan byta av någonsin? Jag ryser av bara tanken. Barn är underbara på nästan alla tänkbara sätt, men det är det där "nästan" som gör att man bör vara minst två ;)

Vavavavaaa, ska du vara borta en natt till?
 


När vi hämtat Timmy drar jag direkt iväg på agilityträning med Flippelifloppen, och imorgon vankas det klubbens Julhoppning, har icket bestämt om jag ska delta ännu. Det får dagens träning avgöra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0