Torsdag

Idag är vi hemma, jag och lill-Grim. Han ligger i soffan, käkar glass och tittar på Tarzan.
Hur många gånger kan barn se en film utan att dom blir less på den? Svaret är många, många, många... alldeles för många. 

Själv hostar jag och snorar. Hur mycket snor kan det rymmas i en skalle egentligen? Usch och blä.

Grim har fått peka på datorn vad han skulle vilja ha från tomten i år, vilket var typ... allt! Om tomten ska ha råd med alla dom där leksakerna får han nog vinna mångmiljonerna på triss någon jävla gång. Om han nu inte skulle lägga pengarna på typ ett hus eller så istället, vad vet jag? Leksaker kanske är viktigare. En beställning skickades i alla fall så nu är några klappar klara... det är SVÅRT med julklappar ju! Vad vill dom ha? Vad kommer dom leka bäst/mest med? Just på den fronten var jag nog ganska behändig, en jul önskade jag mej ett nytt innetäcke med hals till fina Maja-ponnyn. Det var det enda =) 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0