Finaste missen ♥



Lilla Eiya nämns inte så mycket här i bloggen, men hon lever livet här ute i Flurkis ♥ Hon har smörat in sej hos en granne som både gillar katter och som gillar att mata dom med finmat såsom räkor och makrill. Det är ju ett under att hon väljer att komma hem över huvud taget för här får hon minsann bara Whiskas blötmat och torrfoder, haha! Eiya är för övrigt Grims favvo, och direkt han får syn på henna ropar han "Ya! Ya!" och vill plocla upp henne. Inte värst poppis jämt, men det enda hon gör är att spinga undan om hon inte har lust (gör hon rätt i). 

Jag följde med Anette till gymet ikväll också, det var verkligen på tiden. Jag började 15 minuter ganska tungt på crosstrainern och körde sedan ben och axlar och avslutade med huvudstående och stretching. Jag räknar med att kunna gå ned i spagat och split om drygt 8-10 år om jag kör på stenhårt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0