Lägesrapport

Okej, här kommer en stretching-lägesrapport! Jag har verkligen legat på latsidan vad gällande både stretching och träning den här veckan och förra, men jag kan nog ändå tycka att jag har kommit lite, lite närmare golvet i alla fall =)

Jag kommer att använda mej av min mycket vackra mall jag pillrade ihop nyssens några veckor till tror jag, sedan (om jag vågar) kommer jag nog att lägga ut FÖRE/EFTER bilder här i bloggen. Mitt mål är att innan sommaren snudda marken i spagat eller split. Helst både, men det duger bra med en också. 


(jag har ju såklart mätt högsta punkten i alla positioner. Eller ja, Timmy har mätt högsta punkten. Bra att ha hjälpreda hemma )
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0