Rubrik

Altså! Vad.Har.Jag.Gjort.Med.Min.Axel? 

Det gör skit ont om jag försöker höja den mer än över axelhöjd, och att försöka klia mej själv under BH-bandet är ju bara att glömma. Nedrans skit också! Jag hade tänkt köra axlar imorgon på gymmet med det får väl bli ben istället då. Bra och behövligt det med. Icket att förglömma.

På tisdag börjar jag förresten Nivå 2 på polen, och efter att ha sett våran grymma tränare visa upp en liten show från nivå 2 och uppåt känner jag mej mer taggad än någonsin!! Tyvärr ser det ut som att jag förmodligen inte kommer att kunna delta en av gångerna, men då får jag väl filma med telefonen och antecka istället. Och tokträna hemma efteråt =)
Efter att ha tittat på en video på "Vad man bör kunna för att komma upp till Nivå 3" så känner jag mej ganska optimistisk faktikst. Jag menar, hur svårt kan det vara?? Höhö. Dock skulle det vara grymt om jag bara behövde gå Nivå 2 en gång. Grymt och a lot billigare. 


Tidigare idag hände förresten detta:
Jag:
Luna, har du ritar på Grim?
Luna: nej det var inte jag. Det kom ett stort läskigt monster. Genom fönstret, kolla! Men nu är det stängt. 

Tänk så mycket man kan missa på toa
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna w

Kan du kanske ha fått ledbandet på sniskan? Det brukar hoppa för mig, och när jag då försöker höja armen rakt fram över axelhöjd går det inte, tar emot som satan. Jag går till en snubbe här i Norsjö som brukar dra tillbaka ledbandet. Det går jättefort men gör som du förstår rätt ont..

2014-03-03 @ 12:14:06
Postat av: Moa

Jag satt med en kokhet vetepåse över axeln hela kvällen å de hjälpte faktiskt! Dagen efter kändes det nästan inget :)

2014-03-03 @ 14:21:42
URL: http://siemprealgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0