VAB och "polekyssar"

Både idag och igår har jag varit hemma med Luna som haft feber, hosta och ont i halsen. Ingen feber idag men en gräslig hosta, hovvaligen. 

Fast jag är hemma från jobbet kan jag uppenbarligen inte hålla mej från att städa i alla fall. Igår städade jag hee-eeela lägenheten (dammtorkade, plockade undan, dammsugade och skurade) och nu ska jag alldeles strax sätta tillbaka dom nytvättade soff-och-kudd-fodralen. Ett stort, fett minus med att ha en ljus soffa är att ALLT syns på den, och det är inte mycket praktikst med två små barn hemma. Plusset får vara det att hur mycket man än tvättar den så blir den inte "ur-tvättad" som tex en svart eller brun soffa kan bli. Alltid nåt...


Igår hade jag tänkt åka in till stan och fri-träna lite med mina pole-buddies, men så blev det icket! Istället tränade jag lite här hemma efter barnen somnat. Det känns ändå som att jag börjar ha liiiiite koll på det vi gått igenom hittils...
Jag kände inte för att klättra värst mycket och öva på "Crucifix" eller den andra grejen vi gjorde föra gången som jag inte kommer ihåg namnet på (sitting nånting??) då jag har blåmärken fulla framsida vaden, så istället provade jag en "Inverted crucifix" som jag hittade instruktioner på på Youtube =) 

 
Hoppas att jag gjort rätt (det kändes rätt?) annars får Angelica lära om mej när det kommer på kursen =) 

Och på tal om pole så har jag fått typ små brännmärken från måndagens träning, eller "Polekyssar" som dom fint väljer att kalla det. Haha. Men det är tydligen bra, då håller man rätt. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0