Borta, syns int nå mer

I helgen släcktes den sista julstjärnan här på Flurkmarksgården och hejudamej vad skönt det kändes! Det är jättemysigt med jul och allt som hör till, men som på given signal vill jag bara kasta ut allt vad tomtar heter efter nyår. Då får det vara NOG! Förutom året-runt-tomten jag fått av svärmor, den är fin nog att vara framme året runt =)


Det är konstigt det här, men det verkar som att ju längre det tar mellan blogginläggen, desto svårare blir det att skriva... ska försöka bli bättre på det. 

I lördags var vi tvugna att åka in med Grim med ambulans till akuten, och väl där blev vi inlagda på Barn2-avdelningen till söndag dag. Han vaknade vid 20 lördagkvällen och verkligen kippade efter andan! Vist att vi har måstat åka in med honom förut, men den här gången blev jag verkligen orolig. Det är så sjukt att det verkligen kan gå från 0-100 bara sådär... i alla fall så fick han inhalera det vi har hemma (kommer aldrig ihåg vad det heter??!) men vi märkte ganska fort att det inte skulle göra någon skillnad så Timmy ringde efter ambulans som kom efter vääääldigt långa 20 minuter drygt. På akuten fick han inhalera adrenalin och kortison men det tog ytterligare en timma innan han andades någorlunda normalt så dom tyckte vi skulle stanna över natten, vilket jag tyckte var en utmärkt idé. 

Trött liten kille sover mellan läkarbesöken


Nattutstyrsel på! Mamman fick låna en precis likadan så vi matchade
 
Vi håller alla tummar och tår att vi INTE behöver vara med om detta igen ♥ Älskade Du


Senare på söndagen hade jag träning med Flip för Ewa igen och vi fick apport, linförighet och inkallning till läxa till nästa gång. Passar ypperligt bra när jag inte kan komma på var min apport är... frustrerande!

Måndag: Polekursen igen. Joooobigt men så himla kul!
Tisdag: Tränade Flip
Onsdag: Tränade Flip med Zorro störning
Torsdag: Pole Fri träning med kurs-kompisar
Fredag: 
Lördag: Hundträning med Hanne
Söndag: Ewa träning

Så, det är väl typ vad som står och har stått på agendan för i veckan. Jag fick förresten en mycket vacker bild skickad till mej nyss från Fri-träningen idag: 

 
Jag har även tagit några "FÖRE" bilder på mej när jag stretchar (ovig.nu) så det ska bli kul å se om någon månad om det syns någon skillnad. Man måste tydligen stretcha ofta, tydligen fanns det inget piller för att bli vig. Det var ju otur....



Kommentarer
Postat av: J.

men usch vad hemskt, stackars Grim å er! Hoppas han inte behöver åka in på sjukhus igen! Kram!

2014-01-24 @ 13:54:19
URL: http://spetsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0