Dygnet har för få timmar

Altså vilken tur att Ewa ringde och ändrade dag från imorgon till på onsdag, jag har inte alls hunnit träna så mycket som jag velat med Flip senaste veckan... nåja, vi får ta igen det den här veckan istället. Faktikst så ska vi ut och kvällsträna lite nu. Inkallning, läggande och ställande tror jag bestämt att det blir. Möjligen lite apport också om jag kan komma på var jag lagt undan apporten... alldeles säkert på något bra ställe. Annars får jag helt enkelt ta metallen. 


Idag var det andra kurstillfället med polen, och hejudamej vad jobbigt det var stundvis. Och svårt. Och jättekul =) Jag kommer alldeles säkert att ha blåmärken imorgon, och om jag har riktigt tur (eller otur?) tar jag mej upp ur sängen också. Vi få la se.
I alla fall så håller jag på att övertala Timmy om hur mycket pengar vi skulle spara om vi helt enkelt köpte hem en stång så jag kan träna hemma mellan gångerna istället för att åka in till stan någon extra gång i veckan. Jag menar, dom har ju vissa "kriterier" för att komma upp i nivåerna och det skulle ju vara både dyrt och drygt att måsta stanna kvar på typ Nivå 2 hur många gånger som helst för att man inte kunnat träna tillräckligt. En kurs är ju faktikst bara 8 gånger... dessutom kommer det att passa som handen i handsken i vårat vardagsrum. Japp japp. 

Nej, nu måste Flip ut. Later
 

Kommentarer
Postat av: Godmadeusperfect

gillar din blogg!
Sjukt snygg design!

Svar: åh tack så mycket! =)
Moa Bergström

2014-01-15 @ 11:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0