Men lilla Grim då...

Haha åhhhh, ibland vill jag bara pussa sönder honom... Ikväll när jag kom från träningen och just skulle gå och duscha hör jag Timmy(han hade just gått upp för att hämta någonting) viska från övervåningen att jag ska komma upp. Detta var orsaken:


Jahapp, där låg han och sov, ja. Enligt Timmy så somnade han i alla fall i sin säng, resten är histora ♥


Ja, men angående träningen då! Första passet på poledancingen Nivå 1 (nähä!) var ikväll, och som det lovades kände jag mej ungefär som en flodhäst och smidig som ett kylskåp, haha. Jag kan nästan sätta pengar på att mina stackars ben kommer att ha blåmärken i morgon också...huhu...  men det är de la värt, för fy sjutton vad det är kul! Och svårt, riktigt svårt. Tydligen ska det "släppa" lite efter ett par tre gånger och dit längtar jag verkligen ;)



 

Kommentarer
Postat av: j.

Men gu så otroligt gulligt!!! Sötnos!

2014-01-07 @ 21:50:48
URL: http://spetsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0