Hakuna Matata

Det är ju alla tiders med semester, det är ju nästan så att jag skulle kunna ha semseter jämt! Eller nu ljuger jag, ta bort "nästan" och plussa på några extra utropstecken så blir det mindre osanning. 

Vi hade tänkt åka till Ö-vik och bada förra veckan, men det kändes så surt med tanke på vädret (sol, sol, sol, sol) så vi hängde på Södervik mestadels av tiden. Eller på någon annan strand. Bada inne kan man göra när det regnar

 
 

Den här bilden, förresten. Ser ni något fel??

Det gör jag! För att ha solen mot sej måste man ställa solstolen med ryggen mot vattnet, och det kan ju kännas aningen nonchalant när barnen badar. VEM SÄTTER EN BADSTRAND PÅ ETT SÅNT STÄLLE??? Fattar dom inte hur mycket Timmy brännde sej på ryggen medans jag låg i solstolen??
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0