Hahahaahahaaaaaa

Okej, vill du veta något roligt? Det kanske inte är roligt i precis allas ögon, men jag tycker det var freaking HILARIOUS!

Jag och Flip skulle till åka tåg till Jörn idag, så jag bokade plats och allting via internet och fick en SMS-biljett. 


Avgång från Umeå 06.50, amen då borde det ju räcka om jag åker vid sex, tio över nånting, tänker jag klokt.
Jag packade klart allting igår kväll innan jag gick och la mej och jag trooooor, inte helt 100 dock, att jag kan ha somnat innan huvudet landade på kudden. Vad jag däremot vet med all säkerhet är att jag inte ställde något larm...

När jag vaknade av mej skälv i morse och såg att klockan var 06.16 fick jag lite panik, (vilket jg tycker var förståeligt med tanke på att jag redan när jag vaknade var efter i min tidsplanering) sliter på mej kläderna, ropar med mej Flip, tar väskan och kastar in oss i bilen. 

Sedan vet jag inte riktigt vad som hände, jag antar att min bil går utomordentligt bra under tidspress, men vi anländer vid tågststionen 06.36 och jag går mot ingången med Flip och väskan vid min sida ganska nöjd över mej själv.
Jag hade inte borstar tänderna eller ens kastat en tanke på mitt fågelbo till hår - men jag hann!

Och nu ni, nu kommer vi till det roliga!  När jag scannrar igenom skylten med avgående tåg kan jag inte hitta mitt tåg någonstans... Så himla skumt! Det enda tåg som ska mot Jörn idag gick 06.10 eller avgår 11.19.

HAHAHAHAAAHAHAHAHA!! 

Go SJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0