Kursavslut

Ikväll hade vi kursavslut på polen och nästa kurs blir inte förrän SEPTEMBER!!! Hur ska jag överleva sommaren?? Vi kom överens om att vi skulle friträna tillsammans minst en gång i veckan, plus att jag ska damma av prydnadsstången jag har i vardagsrummet. (Jag har använt den pinsamt lite sedan jag köpte den)

Jag vet exakt vad jag måste träna på, och banne mej, innan nästa kursomgång ska det sitta som sten! Eller gips i alla fall...

När jag kom hem körde jag lite slalom med Flip och det går verkligen frammåt! Nu har vi 6 pinnar och målet är 12, snart så =) Jag kastade bågarna efter min lilla diskussion med mej själv där jag kom fram till att det bara blir mycket att träna bort, så nu kör vi utan. Och ja, det går finnemang



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0