Mitt i veckan

Jag skulle ljuga om jag sa att det inte varit liiiiite skönt med barn-och-sambo-fri lägenhet, men nu börjar det faktikst bli lite tomt... jag saknar att Grim kommer och knorrar ihop sej i sängen och trycker hans tår mot min mage och jag saknar dom godaste kramarna man får av Luna ♥ Men på fredag ses vi igen! Jag och Flip åker tåg och stannar tills på söndag, och sen får vi se om dom andra stannar någon/ra dagar extra eller om dom följer med hem. 

Jaja, bara för att jag varit ensam hemma i veckan betyder det inte att jag degat i soffan ska ni veta. I måndags var det ju som sagt kursavslutning på Polen, i går var det agility (kolla filmen nedan) och idag har det varit Rallyträning. Idag är första gången jag gått en hel fortsättningsbana med Flippen och vi tävlar nästa helg... yey, vilken framförhållning man har altså... tur vi ska träna för Ewa på tisdag... I morgon ska jag ta igen passet jag missade när vi var i Grekland så då blir det pole igen ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0