Måntaq

Idag var det sista tillfället på den dära facket-kursen jag har gått, så numera kan man kalla mej fullärd i ämnet. Fråga vad som helst så lovar jag att jag kan svara! 

...eller Googla fram. Internet är en mycket bra uppfinning.


Hur som. Måndag idag, så med andra ord var det Pole ikväll, tjohoo! Dubbel tjohoo:ar för att det dessutom gick bra. Jag har insett att jag har mycket lättare för när det kommer lite mer till styrka (lyfta upp, hålla fast osv) än när vi ska göra någon konstig snurr med ett ben böj och ett ben rakt, eller tvärtom. Eller typ sväva graciöst runt stången med båda benen böjda... huvva, min hjärna och min kropp vill inte riktigt samarbeta där. Men det är bara att nöta. Nöta. Nöta. Nöta.
Idag gjorde vi många trick med "fästet" bakom knävecken och jag kunde känna redan när jag gick ner till bilen att det kommer att göra oooont i morgon, hah!


Det syns inte så himlarns bra, men hela framsidan vaden och på sidan är helt blå/gröna. Men what doesn't kill you...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0