Det går bra nu

Idag blev jag så less på att ha morotsfärgat hår att jag köpte en brun färg som jag kletade i ikväll.


Men det verkar som att dom råkat stoppa fel färg i förpackningen eller något, för den fina, bruna färgen som visas på framsidan är inte ens i närheten av den mörkbruna, näst intill svarta, färgen jag har på mitt huvud just nu! 

Jaja, bättre än morotskakan jag hade förut. Typ.

Timmy har varit hos grannen ikväll så jag har faktiskt knåpat ihop ett halsband framför några Vänner avsnitt. Det är ju bara såååå bra! 




Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag använder precis samma färg och jag blir lika besviken varje gång över hur mörk den är. så klart så har jag glömt det till nästa gång det är dags att färga ;) men sist prövade jag askblond, tror jag att den hette, och den blev bra. :)

2014-05-17 @ 18:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0