Hej hopp

Eftersom min uppkäftiga lilla skitdator vägrar ladda upp bilderna från förra helgen får jag väl helt enkelt använda min trogna telefon istället. Den ställer då alltid upp!

Till och med efter Grim badat den i handfatet.
Det är äkta vänskap.

Hur som helst. Jag hakade på ett gäng på fb där vi nu tävlat i vem som springer längst under denna månad och igår pinnade jag på i 6,5 km. Problemet är bara det att den där trogna telefonen svek mej och slog av efter 3,5 km, och eftersom vi använder oss utav Runkeeper (så vi kan följa varandra och se vem som leder) så gick jag altså miste om 3 km igår!! -mutter morr och fräs- 
Inte okej! 

Inte får man vara ifred då man stretchar heller!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0