Kvällens pass





Min kära dator vägrar fortfarande att ladda upp bilder på bloggen, morr. Timmy ska formatera om den någon gång framöver så kanske den lär sej veta hut! 

Ikväll var det i alla fall poleträning - Äntligen!! Jag kunde ju inte vara med förra veckan pga min jävla tand så det var ett kärt återseende! Jag har tänkt att ta igen förra veckans pass imorgon om jag inte har allt för många blåmärken, haha. 
Men det gick bra idag faktiskt. Jag trodde att jag skulle känna mej mera matt då jag inte kunnat gjort någonting på 1,5 vecka men det kändes Bra. Om jag bara kunde sluta svettas floder ur händerna skulle det vara finnemang! 

Eiya har förresten hittat hem igen så om det funkar för min farmor och farfar ska jag överlämna henne till dom imorgon. Hon ska ju bo där tills veckan efter vi kommer hem från Rhodos, som vi för övrigt anländer till om bara 6 dagar -wiiiii!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0