Slut på helg

Jomenvist blogger lever fortfarande, den har bara taktikvilat lite grann medans jag har varit mer än upptagen på annat hålll med mej-själv-träning, hundträning, köksrenovering och allt vad det nu är. I köksdelen börjar jag faktikst skymta några strålar ljus i tunneln, wohooo, så det kommer absolut att bli klart inom några dagar!! 

Träningen med Flip har aldrig gått bättre, och jag tror faktumet att han håller att bli äldre spelar stor roll i den frågan. Det plus den grymma tränaren han har, såklart (dvs jag juh). Nästa tävling som äger rum i Nordmaling hoppas jag på uppflytt och Diplom. Placering är väl bara att glömma efersom jag tydligen inte kan gå banorna som jag ska när vi tävar (altså mina tävlingsnerver - jag har inga!).  
Tävlingen i Kalix förra helgen gick såå himla bra! Flip var följsam och lyhörd, men eftersom jag gjorde något helt annat på ett moment och drog på oss -20 poäng där gick vi miste om en 2:a placering och hamnde istället på 20: plats. Haha, kändes inte alls surt... 
Nåja, bättre ett stort fel som var helt och hållet mitt fel än många småfel. 


Jahapp. Nu vill inte min superdator lada upp bilderna, dom får väl komma senare idag då. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0