Poledance ♥

 

Jag har haft en sån sjuk beslutsångest senaste veckan... dom flesta som känner mej vet att jag inte gärna gör saker halvhjärtat, utan när jag går in för något är det ALL IN. 

Den senaste tiden är det dock 2 saker som blivit lite halvhjärtade, (men endast på grund av penga-brist (och lite tidsbrist)), och det är poledance och hundträningen... Båda sakerna är ganska dyra och kräver tid, och båda sakerna är SÅ JÄVLA JÄVLA ROLIGA! 

Det går inte riktigt att förklara hur jag känner just nu, men jag har beslutat att gå klart den här kursomgången i poledance och sedan ta en paus. Buhu, jag börjar typ gråta nu, men för att komma frammåt i poledance och inte behöva gå om nivåerna fler gånger än nödvändigt behövs det träning mellan kurs-tillfällerna och helst några gym-timmar utöver det. Tid och pengar som jag känner att jag hädanefter kommer att lägga på Flip för att komma frammåt i träningen med honom! För egentligen har det ju varit självklart hela tiden, att om jag måste "välja" mellan honom och poledance, så är det ju självklart att jag väljer Flip. Men som sagt, det är skitsvårt. Och jätte, jätte tråkigt... speciellt när det gick så himla bra på poleträningen ikväll, haha, så typiskt. Det är ju så JÄVLA roligt, hur ska jag bara kunna sluta? 



Kommentarer
Postat av: systeryster ida

Men du har ju en stång i vardagsrummet ju,inte behöver du sluta.

Svar: den är ju såld!
Moa Bergström

2014-11-19 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0