Bruice like a peach?

Åh, äntligen fick jag återförenas med Pål igen, som jag väntat, och längtat! Jag hade nästan glömt hur himla KUL det är med poledance! 

Kvällens pass gick riktigt bra, men eftersom 4an är fullbokad kommer jag att gå trean igen. Det kommer att bli super! Jag får ha Angelica en kursomgång till och eftersom jag har haft henne från dag 1 så vet hon vad jag kan och kan lätt avancera upp träningen om något skulle bli för "lätt" (ehee)

Det enda tråkiga är att jag inte kommer att gå med Sara och Emelie, men vi får se till att friträna tillsammans istället :) 


Tog en bild direkt jag kom hem ikväll, vill inte ens tänka på hur jag kommer se ut imorgon, haha!


Vi var förresten förbi hos Emil som fyller år (och bjöd på smärgåstårta) och fick äntligen se lilla Henning för första gången. Så himla fiiin! Och så otroligt lik storebror :) Luna var lite fascinerad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0