vårk aot

Nej men hallå, det var inte igår.

En kul grej - jag har tagit tag i träningen ordentligt igen! Eller ja okej, jag har tagit tag i träningen ordentligt dom senaste 2 veckorna, men nu är det ju bara att fortsätta =) Imorgon börjar poledancen om igen och det ska bli SÅ HIMLA KUL! Vaaad jag längtat =)

Jag var förresten på gymmet ikväll. Det blev 5 km löpning, axlar, mycket huvudstående och lååång stretch. Jag riggade upp telefonen och lyckades ta ett kort på min nuvarande brygga, lite har det hänt i alla fall: 

 
 
Tanken är att man ska kunna sparka upp sej till handstående, eller bara över helt, så jag skulle vilja komma närmare händerna med fossingarna...


Jag hann träna med Flip en stund ikväll också. Eftersom vi går upp till 2:an i lydnaden så är det några nya moment som ska tränas in, bla "Rutan", "Frittt hopp över hinder", "Fjärrdirigering" och "Apportering". Jag var lite oroligt över "Rutan", men det har verkligen gått över förväntan. Vilken liten stjärna jag har altså!

Nej, nu hör jag att Timmy är övervänten i soffan, vi ska vist kolla på film. Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0