OMG!!

Okej, jag har väl kanske nämnt att jag och Flip ska debutera både agilityklass och hoppklass i helgen? Nu sitter jag i alla fall och freakar över banorna som kommer upp på Google när man söker på Klass 1 banor.


Detta är altså exempel på Klass 1 banor: (hur faaen ser klass 3 banor ut???!!!!!)

 



 
-Svimmar-


-Vaknar till liv igen-


VAD tusan har jag gett mej in på??!! Hur ska jag komma ihåg en bana med upp till 20 språng?? PÅ 8 MINUTER dessutom?
Jo, för att banvandringen än 8 minuter. 8 MINUTER! I ridningen var det väl åtminstonde en kvart och med logiska vägar. Agility behöver inte vara logiskt över huvud tager ska jag be om att få tala om.

Plus att jag är anmälen till 2 klasser/dag. Hahahhahahaa jag måste ha varit hög på något när jag tyckte det lät rimligt... min hjärna kommer att kortslutas. 

Eller så blir jag sjuk. 
Låt mej bli sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0