Voj voj

Oh my goood, jag har den sjukaste träningsvärken idag. I princip allting på både CXWORX (core) och Bodybalansen var nästan smärtsamt, haha!
I måndags körde jag gruppass, 30 minuter CXWORX följt av 50 minuter Bodybalance, igår var det poledance och ikväll var det CXWORX och Bodybalance igen. Min stackars arma kropp känns minst sagt mör =) Men roligt är det!

Flips klo har läkt så himla himla BRA, så nu springer han helt obekymrat utan sko och nya klon täcker nästan hela pulpan nu, så jag tänker att vi börjar träna agility igen i helgen. Kul! Nästa helg åker vi till Piteå och tävlar Rallylydnad, och förhoppningsvis kommer vi hem med ett Avancerad-klass-diplom så vi får komma upp i Mästarklass och börja håva in SM-poäng, heehe. Jag ska även tävla Anns Fenix på söndagen också då hon måste jobba, så vi håller tummarna att vi lyckas få kvalificerat resultat så hon får gå upp till fortsättningsklassen =)



Näe, jag går fan och lägger mej nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0