julhoppet 2015

Goder kväll! 

Pjuh, nu börjar jag bli klar med Flips utstyrsel inför morgondagens julklappshopp på Loboohallen. Jag tänkte först strunta i utklädningen då jag helt enkelt inte hunnit, men så ångrade jag mej tvärt idag och tyckte att det skulle bli lite kul ändå... :)

Det har varit helt kaos här hemma. Tygbitar överallt, Grim tog och klippte av ett helt nytt tyg då han skulle göra en Ninja - dräkt (......) och Luna har suttit och sytt en hund helt själv med nål och tråd. Med andra ord har vi haft typ pyssel-verkstad hela dagen, men det är bra för då har jag ju kunnat sy på Flips kostym. Om jag inte vinner utklädningen imorgon blir jag fan bitter altså, hahahhahahaaaa.  

En liten tjuvtitt. Visar hela imorgon. 
Eller dagen efter det. 
Eller dagen efter det.

Näe, nu ska jag göra den helt klar så jag kan fortsätta med någonting annat. Julklappar tillexempel...

Här är Lunas underbart söta hund ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0