Sista dagen i Malå

Jag kom just från min lillasyster som bor typ 2 hus från mamma och pappa. Sjukt praktiskt i väldigt många lägen, och sjukt opraktiskt i andra, hehe. Nejmen hur mycket jag än tycker om mina föräldrar ser jag inte mej själv vinka "God morgon" till dom genom mitt köksfönster :P

Idag har varit en ganska produktiv dag, kan man väl säga. Vi har åkt pulka i backen i typ 3 timmar (brr, hade dåliga vantar på mej), jag har hunnit åka skidor med Flip, varit och hälsat på bror med barn och Luna och Grim har badat med kusin Arvid. Grim säger att han längtar tillbaka till Umeå, men jag tvivlar på att det är just "Umeå" han saknar utan julklappaarna som Timmy tog med sej när han for tillbaka, haha.


På tal om Timmy så ringde jag honom och var helt lyrisk över Flips suuuperfina drag ikväll! Han lät inte riktigt lika exalterad som jag var, men jag tror inte riktigt han förstod hur bra han drog. Jag kanske måste ringa upp honom igen och berätta mer i detalj...?



Det första Grim gjorde i backen var att toksvänga bobben i farten så den vurpade. Och såklart slog han i näsan! Stackars den lilla näsan alltså, den har varit med om mycket... det syns inte lika mycket på bilden, men han fick skrapsår från pannan och ner på näs-stackaren
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0