Dagen

Så, jag och Flip tävlade Rallylydnad idag. Våran andra start i Mästarklass (högsta klassen) och det gick för jävla bra faktikst. Om det inte vore så att piloten nästan gått över hunden i fråga och fipplat med en vändning hade vi fått pull pott, huhu. Men jag är jätte nöjd! 92/100 och en 2:a placering är ju inte illa pinkat.

Man ser på filmen att i en snurr innan 1:a hoppet över hinder så går jag nästan över honom också i vändningen efter hindret så blir jag ganska stillastående.



Ann och Fenix gick och VANN fortsättningsklassen, så dom får vi snart se upp med ;) Grattis till dej Ann!




Efter tävlingen åkte vi iväg till Håknäs och fick äntligen titta lite på lilla Eiyas kissevalpar ♥ Såå fina, och hon verkade så himla, himla stolt =) Hon ser lite lustig ut i pälsen då hon snaggades ner pga tovor, men hon är ju då egentligen redigt långhårig =)
 




Kommentarer
Postat av: Linda

grymt jobbat:D

Svar: tack :)
Moa Bergström

2015-06-18 @ 17:27:53
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0